TTV Maashorst doet mee met Rabo ClubSupport 2022.

Iedereen verdient een club. Het is als een tweede thuis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn.
Daarom versterken wij clubs met kennis, netwerk en geld. Dat is goed voor de club & geweldig voor de buurt. Als lid beslis jij mee welke clubs we dat steuntje in de rug geven.

Onder de naam “Rabo Club Support” keert de Rabobank een deel van haar winst uit aan (sport) verenigingen en stichtingen. De Rabobank-leden bepalen middels een stemming waar een evenredig deel van het beschikbare bedrag naar toe gaat.

Alle Rabobank-leden hebben een dezer dagen bericht ontvangen over hoe men kan stemmen gedurende de stemperiode die loopt van 5 tot en met 27 september 2022. Ieder lid krijgt vijf stemmen ter beschikking die uitgebracht kunnen worden. Een lid mag maximaal twee stemmen op eenzelfde stichting of vereniging uitbrengen.

Je kunt stemmen door in te loggen bij de Rabobank dan ga je naar ‘zelf regelen’ en vervolgens naar ‘lidmaatschap’. Daarna ga je naar Club Support en kom je op de site Rabo Club Support waar je kunt stemmen.

Wat zou het fantastisch zijn als jij één of twee stemmen uitbrengt op TTV Maashorst. Deel dit bericht met je familie en vrienden. Immers, hoe meer stemmen wij ontvangen, hoe meer geld wij krijgen. Dit betekent een mooie aanvulling voor aanschaf van schuiftafeltennismaterialen.

Ben je als Rabobank rekeninghouder automatisch lid en heb je daardoor stemrecht? Nee, maar niet getreurd, want je kunt je eenvoudig aanmelden! Dit geschiedt op dezelfde wijze als hierboven beschreven (inloggen bij de Rabobank dan ga je naar ‘zelf regelen’ en vervolgens naar ‘lidmaatschap’). Dat kost helemaal niets en heeft ook nog een aantal andere voordelen.

Vorig jaar

Met de introductie van de nieuwe spelvorm schuiftafeltennis kunnen we onze missie, volledige inclusie, van de vereniging verder vorm geven. Tafeltennis is bij uitstek een sport voor iedereen. Bij schuiftafeltennis is er geen net maar een boarding aan de zijkanten en is het juist de bedoeling dat de bal contact blijft houden met de tafel. Deze vorm kan breed ingezet worden. Denk aan mensen met een beperking, ouderen, (jonge) kinderen etc.

Wij hopen op jullie steun en stem in de Rabo APP of op www.rabobank.nl/leden/clubsupport