Op zaterdag 23 november speelde team Sense for Innovation van TTV Maashorst een uitwedstrijd tegen SKF uit Veenendaal. Jos en Shuohan wisten allebei hun eerste wedstrijd te verzilveren in drie games. Han moest in zijn eerste wedstrijd zijn meerdere erkennen in zijn tegenstander. Een spannende dubbelpartij werd overtuigend gewonnen door Jos en Shuohan; Jos wist ook zijn tweede enkelpartij te winnen. Vervolgens speelde Shuohan de kampioenswedstrijd; dit werd een heuse thriller die in de vijfde game in het voordeel van TTV Maashorst werd beslecht. Hiermee is een kampioenschap in de 2e divisie een feit!

Jos en Han wonnen hun laatste wedstrijd; Shuohan verloor haar laatste partij in vier games. Met deze 2-8 overwinning heeft het vaandelteam van TTV Maashorst vol overtuiging een plek veiliggesteld in de 1e divisie.