This content has been archived. It may no longer be relevant

De laatste training van het jaar voor de jeugd stond in het teken van het invitatie dubbel toernooi. Vaders, moeders, zussen en vrienden werden opgetrommeld om met onze jeugdleden te tafeltennissen. Er waren 9 teams die in 2 poules uitkwamen. Poule 1 Luc met zijn vader, Mika met zijn vader, Nienke met haar moeder, Lotte met haar zus, Tijs met zijn vader en moeder (afwisselend). Poule 2 was Jochem met zijn zus, Joshua had Maarten gevraagd om mee te doen, Joey met een vriend en Laura met haar moeder.

Er werd gestreden in the best of 3. Alle teams hebben het erg leuk gehad en met wat versnaperingen had Mika met zijn vader hun gedroomde wedstrijd tegen Luc en zijn vader gewonnen, waardoor Mika en zijn vader mochten strijden tegen de nummer 1 van de andere poule, dit waren Joshua met Maarten geworden (met mini batje om het voor zichzelf ook lastig te maken).

In de finale wisten Joshua en Maarten te winnen in 4 sets. Na grondig overleg met het andere team is besloten om Mika en Joshua beide tot winnaar uit te kiezen, daar Maarten meedeed omdat Joshua anders niemand had. Ook de andere teams Jochem met zijn zus en Luc met zijn vader werden 2e in hun poules. Dit was naar ieders tevredenheid en daarna kregen de jeugdleden die geen prijs hadden gewonnen een medaille en de overige deelnemers een versnapering.
Wij danken iedereen voor hun deelname en wensen iedereen ook een fijne vakantie toe.