Per 1 juli wordt er een volgende stap vooruit gezet in de corona-aanpak. De nieuwe versoepelingen maken het weer mogelijk om binnen te sporten. Via deze weg willen we jou als lid informeren welke voorzorgsmaatregelen er genomen zijn en waar jij als lid op moet letten en aan moet houden als je komt trainen.

Voor de zomersluiting zijn er nog twee mogelijkheden om te komen tafeltennissen.
Maandag 6 juli van 20.00 tot 22.00 uur voor senioren, dinsdag 7 juli van 18.30 tot 19.30 voor de jeugd en van 19.30 tot 21.30 voor de senioren.

Bij binnenkomst van de sportzaal wordt er geregistreerd wie aanwezig is in de zaal; dit is nodig voor eventueel bron-en contactonderzoek. We vragen je naast je naam ook een telefoonnummer op te geven waarop je indien nodig te bereiken bent. Deze gegevens blijven 4 weken bewaard en kunnen, naast de registratie binnen de vereniging, beschikbaar worden gesteld aan de GGD.

Onderstaande nieuwe Coronaregels voor binnensporten zullen van toepassing zijn:

Regels tijdens sporten:
• Tijdens het sporten (concreet: trainen/spelen achter de tafel) geldt géén afstandsbeperking. Sport je niet? Dan geldt de 1,5 meter afstand voor volwassenen vanaf 18 jaar en ouder. Let op: dit geldt dan voor, naast de kantine, de kleedkamer en andere ruimtes en óók in de speelzaal.
• Gebruik alleen eigen materiaal en vermijd contact met andermans materiaal.
• Na afloop van de trainingssessie worden de ballen direct ontsmet.
• De tafels worden voor de training gereinigd.
• Geen zweethanden afvegen op de tafel. Gebruik een eigen bidon en handdoek.
• Wissel niet van kant.

In het nieuwe seizoen kan er weer gewoon binnen getafeltennist worden en zullen ook de competitiewedstrijden weer gaan aanvangen.
(Dit natuurlijk onder voorbehoud van nieuwe ontwikkelingen tijdens de vakantiemaanden).

Met vriendelijke groet,
Bestuur TTV Maashorst