This content has been archived. It may no longer be relevant

Na ruim 3 jaar mochten we eindelijk weer een clubkampioenschap organiseren (laatste 21 februari 2019 gewonnen door Rene van Dijk. Toen nog TTV Smash ’73). Isabelle opende om 10 uur het toernooi. Er werd gestreden in 2 poules en de nummers 1 en 2 van de poules streden om de finale te halen.
De deelnemers in poule A: Maarten, Marco, Nick, Paul, Tamara en Wiljan.
De wedstrijden in deze poule waren de wedstrijden erg spannend. Er werden meerdere 4 en 5 gamers gespeeld en in poule B waren ook zeer mooie partijen te volgen. Marco en Paul waren in poule A de sterkste.
De deelnemers in poule B: Erik, Gijs, Henk, Jochem en Joshua.
Henk met z’n eigen spelstijl was de sterkste zonder een game te verliezen. Gijs was uiteindelijk net wat sterker dan Erik, waardoor Gijs 2e werd in die poule. In de kruisfinale speelden Marco en Gijs, en in de andere kruisfinale Paul en Henk tegen elkaar.
Dat Henk geen makkelijke tegenstander was merkte Paul al vrij snel. In een mooie 5 gamer wist Paul toch nog te winnen van Henk. Zodoende speelde Paul de finale tegen Marco, die van Gijs had gewonnen. In de onderlinge poule wedstrijd had Marco gewonnen van Paul, dus nu kwamen ze elkaar weer tegen in de finale.
Isabelle wilde ze graag als scheidsrechter, dus de finale kon beginnen. Dat ze aan elkaar gewaagd waren, kon je merken. De gamestanden werden uiteindelijk 11-4, 8-11, 11-9, 7-11 en 4-11, zodat Paul verrassend Marco (die alle wedstrijden gewonnen had) in de finale wist te verslaan en clubkampioen werd van 2022.  De Marloes van der Locht wisselbeker ging dus met Paul mee.
Wij willen alle deelnemers bedanken voor hun deelname en Paul gefeliciteerd met het behalen van de clubkampioenschappen.
Bekijk deze link voor het fotoalbum van de clubkampioenschappen.