Beste leden,

Eerder vandaag ontvingen wij als bestuur een e-mail van de NTTB met nieuwe maatregelen met betrekking tot de voorjaarscompetitie. De NTTB heeft besloten om zowel de regionale als de landelijke voorjaarscompetitie per direct te beëindigen. Dit komt waarschijnlijk voor niemand als een verrassing, gezien de aangescherpte maatregelen in de aanpak van het coronavirus die gisteren door de overheid zijn gepresenteerd.

In september zal de landelijke en regionale seniorencompetitie met de indelingen van de voorjaarscompetitie 2020 in zijn geheel opnieuw worden gespeeld. Voor team Sense for Innovation (1e divisie) volgt op korte termijn aanvullende informatie. Daarnaast blijven alle tafeltennisaccommodaties in ieder geval gesloten tot 1 juni 2020.

We hopen jullie hiermee voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Uiteraard brengen we jullie wederom op de hoogte zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn. Voor de volledigheid is de brief van de NTTB (met aanvulling NTTB Zuidwest) toegevoegd in de bijlage. Mochten er nog vragen zijn, dan horen we deze graag.

Ten slotte wens ik iedereen, namens het voltallige bestuur een goede gezondheid toe.

Met sportieve groet,

Maarten Willemse