50-jr. jubileumNieuws

Gearchiveerd: 2023 – 50 Jaar tafeltennis in Uden

By 21/04/2022januari 27th, 2024No Comments

Jubileum 2023 – Home

2023 wordt een bijzonder jaar voor onze vereniging. Op 16 januari zal onze vereniging haar 50 jarig jubileum vieren. Deze mijlpaal willen we natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. We (de jubileum commissie) willen gedurende dat jaar enkele activiteiten organiseren welke in het teken staan van het jubileum. Maar dat begint natuurlijk bij jullie als leden.

We willen graag weten wat jullie nu leuke activiteiten vinden om op te pakken tijdens ons jubileum jaar. Daarnaast willen we in contact komen met zoveel mogelijk oud leden en bekenden van onze vereniging.

Bij deze willen we je dan ook oproepen om te reageren via het Jubileumformulier om jouw ideeën kenbaar te maken. We hebben daar al een voorselectie gemaakt van activiteiten, maar het staat je vrij om met nieuwe ideeën te komen. Ken je daarnaast iemand die lid is geweest vraag hem/of haar ook om te reageren via het >>> Inventarisatie formulier Jubileum 2023 <<< (KLIK). Hoe meer ideeën hoe meer er te kiezen valt.

De jubileumactiviteiten zijn van en voor onze (oud) leden. De jubileum commissie bestaat nu uit 3 vrijwilligers. Met andere woorden hoe meer activiteiten er door jullie bedacht worden, hoe leuker ons Jubileum jaar zal worden. Maar door 3 vrijwilligers wordt het wel lastig organiseren. Bij deze roepen we je dan ook op en help de vereniging om van ons 50-jarig bestaan een succes te maken.

In het formulier kun je aangeven of je zou willen helpen met de activiteiten rond het jubileum.

De Jubileumcommissie,
Isabelle, Marijn en Henri